Video
Deblocarea construcţiei Autostrăzii Soarelui
Octombrie 2009 – Am oprit poluarea cu produse petroliere din Portul Constanta, provenita de la nava scufundata ”Paris”, care continea peste 200 de tone de pacura si 20 de tone de motorina. M-am asigurat ca intreaga cantitate de combustibil va fi extrasa din epava si nu va afecta zona.
Combustibilul din epava navei Paris, scos la suprafata
Ianuarie 2010 – M-am implicat in rezolvarea problemei asigurarii agentului termic la centrul de transfuzii din cadrul Spitalului Clinic Judetean de Urgenta Constanta.
Iulie 2010 – Am intervenit, alaturi de echipa Inspectoratului pentru situatii de urgenta la rezolvarea problemei inundatiilor si am mers in zonele afectate ale Constantei, unde am oprit de urgenta alimentarea cu energie electrica si am evacuat apa din casele cetatenilor.
Octombrie 2010 – Am demarat o ampla campanie impotriva comercializarii etnobotanicelor si am inchis ”magazinele de vise” din judetul Constanta.
http://www.replicaonline.ro/descinderi-la-magazinele-de-vise-din-constanta-19561/
Aprilie 2011 – In urma tragediei in care un om si-a pierdut viata si s-au inregistrat mai multi raniti din cauza zidului prabusit al Cimitirului Central din Constanta, m-am implicat in gasirea vinovatilor si in rezolvarea problemei. Tocmai de aceea, i-am cerut primarului de la acea vreme, Radu Mazare, sa darame de urgenta acea portiune afectata, sa asigure circulatia pietonala cat mai departe de zona, sa interzica stationarea, parcarea sau circulatia pe strada respectiva, pentru ca tragedia sa nu se repete.
http://www.evz.ro/barbat-ucis-de-gardul-prabusit-al-cimitirului-central-din-constanta-925537.html
Iulie 2011 – M-am opus vanzarii Cazinoului, simbolul Constantei, si am venit in schimb cu mai multe solutii pentru ca acesta sa fie reabilitat, fapt de care nu s-a tinut cont, iar Mazare a insistat ”sa scoata Cazinoul la mezat”.